Félelmetes Video Marketing tippek, amiket tudnia kell

Van egy vállalkozásod, amit futtatsz? Ha igen, tudja, mennyire nehéz önmagát reklámozni. De az internet megjelenésével sok elérhető módja van annak, hogy a vállalati szavakat megismertessük. A cikk segíthet abban, hogy ez hogyan történik.

Nem lehet túl sok videó, amennyit csak tudsz. Mindig új videókat kell feltöltenie, hogy a nézők visszajönjenek és láthassák.

Nagyon sok ideje van, hogy figyelmet szerezzen a nézőktől. A különleges videó első 15-20 másodperce a legfontosabb. Egy kis kötekedik be a videó elejére, hogy ügyfelei érdeklődjenek.

Tartsa a YouTube-ot a videó marketing stratégia élvonalában. Itt kell kezdeni a marketingkampányát. A videókat ingyen lehet. Ez is a harmadik leglátogatottabb weboldal.

Ha termékeket szeretne eladni, hozzá kell adnia egy működő linket. A legjobb, ha ez a kapcsolat a tényleges videolejátszó belsejében van. Ilyen módon megtartja a kapcsolatot a videóval, még akkor is, ha be van ágyazva.

Ez a "felhívás a cselekvésre" a nézőket az online marketing lingóba fogja bevonni. Ha például azt szeretné, hogy a nézők feliratkozzanak egy hírlevélre, kérje meg őket, hogy kattintson a videó leírásban megadott linkre.

Tartsa a tartalmat vonzónak és frissnek, hogy a nézők visszatérjenek. Az unalmas vagy érdektelen tartalom csak az embereket távolítja el az ügyfelektől és megsérti a te dolgodat. Szeretné látni, hogy mit kell még kínálnia. Minél szórakoztatóbb a videók, annál inkább vonzza a nézőket.

Amikor videót készít, győződjön meg róla, hogy valami olyasmi, amit valóban szenvedélyes.

A videotartalom-elemzésnek elengedhetetlenül szükségesnek kell lennie ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a marketing videókból. Sokszor meg tudja mondani, hogy a videót megtekintették, és hol érkeznek ezek a nézetek. Ezekkel az információkkal többet tudhat meg a potenciális ügyfélkörről.

Miután megnézte az első videó visszajelzéseit és demográfiai adatait, készítsen újat.

Győződjön meg róla, hogy nem hagyja figyelmen kívül a videóinak megosztását! Küldje el barátait és családját. Tegyen közzé egy linket a blogjára. Hagyja, hogy a jelenlegi ügyfelek bármilyen kommunikációs formában tudjanak. Tegye közzé a webhelyeket vagy a szociális média oldalakat.

Ha YouTube-ot használ a videók feltöltéséhez, készen álljon a megjegyzések mérséklésére. Ha nem tudsz moderátorként ellátni a megmaradt megjegyzéseket, érdemes letiltani őket.

Nincsenek rejtett jelentések. Ha a videó célja, hogy valamit eladjon, legyen őszinte vele. Használja a megjegyzéseket, hogy beszéljenek a videóidat megtekintő potenciális ügyfelekkel.

Gondoljon vissza néhány emlékezetes reklámra, amit a múltban láttál, és látni fogja, hogy a zene növeli a legtöbb videó érdeklődését. Gondolj egy olyan zenére, amely együtt fog működni a videóval, és hozzáadja hozzá. Az ügyfelek megtalálják a videót, ha élvezik a zenét. Ez megkönnyíti az Ön számára is, ha nem elégedett a képernyőn megjelenővel.

Az ügyfelek szívesen látják, hogy a vállalkozások hogyan működnek és otthon érezhetik magukat a bennfentesek véleményével.

Ahogy most már tudatában van, a marketing a videóval nagyszerű eszköz lehet a vállalat nyilvánosságra hozatalára. Manapság sok ember az interneten naponta néz videókat. Az Ön érdeke, hogy ezt a költséghatékony eszközt használja. Végezze el ezeket a tippeket, és hamarosan tanúi lesznek a vállalkozásának, hogy minden további forgalmat vonz.